Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми със скоростната кутия (156)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблеми със скоростната кутия (156)

    Здравейде!
    Имам Alfa Romeo 156 1.8TS '98. До скоро проблема беше, че малко трудно влизаше първата скорост, но с времето се задълбочи проблема и в момента доста трудно влиза и на 2-ра... Когато тръгвам на първа и натисна повечко педала на газта и вдигне оборотите без проблем влиза 2-ра, но ако трябва да слизам от 3-та на 2-ра - доста трудно става....

    От какво може да е това и колко г/д ще излезне ремонта?

    Благодаря ви много!!!
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 144HP 1998

  • #2
    Най вероятно Съединителя ти е проблема
    Задна трудно ли ти влиза?
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от vegatta_156 Покажи съобщение
      Най вероятно Съединителя ти е проблема
      Задна трудно ли ти влиза?
      Задната влиза без проблем. Забелязах и друго... Преди малко я разкарвах и като е студена си включва г/д добре, но като загрее и почва да прави тези проблеми...
      Alfa Romeo 156 1.8 TS 144HP 1998

      Comment


      • #4
        Ам ти няма как да разбереш колко масло имаш вътре. Ам по-добре си купи 2 литра масло и си го смени. И ако пак ти прави така приготви се за синхронизатори. На мен 2-ра ми влизаше трудно на високи обороти и задната ми хъркаше. Смених маслото и се оправи. В кофичката където събрах маслото на дъното видях бая стружки. И да ти е добре маслото поне стружките ше разкараш малко по-малко. Нищо, че имаш магнит долу да ги събира. Пробвай
        Last edited by oem; d.m.y г., 18:59.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          най вероятно е маслото,иди го виж
          Mercedes W202 - 200kompressor 99'
          Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
          Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

          Comment


          • #6
            Фиат-ите имат същото проявление... Смяна на маслото може да ти реши проблема наистина, но ако е по сериозно както каза колегата - синхронизатори са ти износени
            Alfa Romeo 156 1.8 TS 98' + FIAT Marea Weekend 1.9JTD 00' + FIAT Tipo 1.9TD 93'

            Comment


            • #7
              Благодаря ви много!
              Преди малко се прибрах... Ходих да я разкарвам малко. Не беше карана от няколко дена и интересното е, че когато е студена си влизат без никакъв проблем, а като загрее почват да не искат.... Ебаси днес на 3-та тръгнах 3 пъти...

              Но защо когато колата загрее?!
              Alfa Romeo 156 1.8 TS 144HP 1998

              Comment


              • #8
                Възможно е да ти е по-гъзто маслото...

                Бог прощава JTD-то НЕ!

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от pacho_kardana Покажи съобщение
                  Възможно е да ти е по-гъзто маслото...
                  Дали от това може да е?! Но какъв е смисъла... Като е студено, не би ли трябвало да е по-сгъстено, а като загрее да се разрежда?!
                  Не съм много вещ от тия неща... Иначе ще ми препоръчате ли хубаво масло, колко ще струва и в Пловдив дали има хубав сервиз (освен Динекспрес) където да ми я оправят?
                  Alfa Romeo 156 1.8 TS 144HP 1998

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от pacho_kardana Покажи съобщение
                    Възможно е да ти е по-гъзто маслото...
                    Сп. мен му е много рядко маслото. Имах такъв проблем на едно Волво. 2-ра въобще отказа... Беше останала с малко масло в скоростите и се бяха износили синхронизаторите. Сложих танково масло, мисля че се казваше Т40, гъсто като мед. Скоростите заспаха и поне 15000 км. докато я карах нямаше никакъв проблем. Логично е скоростите на колегата да влизат добре веднага след като тръгне, но после маслото се разбива и почват проблемите...
                    2014: Deutschland über alles

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                      Сп. мен му е много рядко маслото. Имах такъв проблем на едно Волво. 2-ра въобще отказа... Беше останала с малко масло в скоростите и се бяха износили синхронизаторите. Сложих танково масло, мисля че се казваше Т40, гъсто като мед. Скоростите заспаха и поне 15000 км. докато я карах нямаше никакъв проблем. Логично е скоростите на колегата да влизат добре веднага след като тръгне, но после маслото се разбива и почват проблемите...
                      Да и това е варянт просто на мен ми беше гъзто маслото и ми включваха трудно...
                      А маслото трябва да е хубаво за да не стане некоя беля щото "евтиното излиза по-скъпо"...

                      Бог прощава JTD-то НЕ!

                      Comment


                      • #12
                        Tutela 75ZC Synth е маслото за кутията. 2 литра трябва да налеш след като източиш старото.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Благодаря ви много за информацията!

                          Днес забелязах и едино друго нещо... Като включа на първа и нали си тръгвам с полусъединител и т.н., обаче колата е тромава и не ускорява бързо... Като погледнах към оборотомера - оборотите бяха паднали на 400-500... Нормално ли е или компютъра се е разцентровал и не регулира оборотите както трябва?!
                          Alfa Romeo 156 1.8 TS 144HP 1998

                          Comment


                          • #14
                            Че тя трябва да претриса при такива ниски обороти бе мен, ти като тръгваш не подаваш ли поне малко газ, щото ако само отпускаш съединитела е нормално да паднат оборотите,че даже и ще ти угасне така.Едно време у школата ни учеха : давате стабилни обороти на двигателя ( ~2000 ) и плавно отпускате съединителя. Може оборотомера да не показва вярно,при такива обороти трявба да претриса поне малко. Иначе си сложи маслото дето те съветват колегите : Tutela 75ZC Synth , щото ще се вкараш в големи бели, пък и то си го пише какво трябва да е като вдигнеш капака на колата има една червена табелка (лепенка)
                            Last edited by mirchozo; d.m.y г., 12:01.
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                            Горе главата, нищо че е празна...

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                              Че тя трябва да претриса при такива ниски обороти бе мен, ти като тръгваш не подаваш ли поне малко газ, щото ако само отпускаш съединитела е нормално да паднат оборотите,че даже и ще ти угасне така.Едно време у школата ни учеха : давате стабилни обороти на двигателя ( ~2000 ) и плавно отпускате съединителя. Може оборотомера да не показва вярно,при такива обороти трявба да претриса поне малко.
                              Давам й газ, ама като й отпусна съединителя веднага падат към 400-500 и след това натискам педала на газта до край и лека по-лека си ги вдига... Абе нз, трябва да й направя една диагностика...
                              Alfa Romeo 156 1.8 TS 144HP 1998

                              Comment

                              Working...
                              X